Seuraa meitä
OSTA NYT >
Väsymys, lihasten jäykkyys ja kipeys ovat merkkejä siitä, ettei elimistö ole palautunut harjoittelusta. Nopea palautuminen harjoittelun jälkeen mahdollistaa harjoittelun uudelleen aikaisemmin. For Goodness Shakes ainutlaatuinen resepti:
PALAUTUMINEN
Keho säätelee lämpötilaansa hikoilemalla. Hiki sisältää veden lisäksi myös mineraali- suoloja, toiselta nimeltään elektrolyyttejä, joita ovat mm. natrium, kalium ja kalsium. Ne säätelevät nestetasapainoa ja lihasten supistumista. Alhainen neste- ja elektro- lyyttitaso johtaa nestehukkaan, alentuneeseen suorituskykyyn ja kramppeihin. On tärkeää saada keho takaisin normaaliin nestetasapainoon harjoittelun jälkeen. On suositeltavaa juoda elektrolyyttipitoista nestettä 1,5 kertaa se määrä nestettä jonka on menettänyt harjoittelun aikana. Tarvittavan nesteen määrän voi laskea käymällä vaa’alla ennen harjoitusta ja sen jälkeen sekä kertomalla saadun erotuksen 1,5:llä. Tutkimusten mukaan maitopohjaiset juomat palauttavat nestetasapainon nopeammin kuin tavalliset urheilujuomat tai vesi. Hitaampi imeytyminen ja maidon luontaiset elektrolyytit auttavat kehoa nesteytyksessä parhaiten [4]. Maitopohjaisena For Goodness Shakes imeytyy ruoansulakseen oikealla tahdilla. Yhdistelmä maidon luontaisia elektrolyyttejä ja PROCOVERY® vitamiineja ja mineraaleja ovat ihanteellinen tapa palauttaa nestetasapaino harjoituksen jälkeen. For Goodness Shakes sisältää juuri oikean määrän proteiinia maksimoimaan nesteen imeytymisnopeuden harjoituksen jälkeen.
[4] Shirreffs SM, Watson P, Maughan RJ. Milk as an effective post-exercise rehydration drink. British Journal of Nutrition 1-8. 2007.
OTA YHTEYTTÄ | TIETOA MEISTÄ Copyright © 2012 For Goodness Shakes ja For Goodness Shakes Nectar ovat rekisteröityjä tuotemerkkejä.